-Onsdag-

Ja jävlar du... Onsdag. Häftigt. Har inte tagit mig ork till att skriva här på nästan en vecka. För att uppdatera lite la jag in lite bilder för att underhålla er lite men mja... Det kanske är roligare å läsa lite om mig och mitt liv... fast näe... varför skulle de va intressant?

Igår var typ den lyckligaste dagen den här månaden. Fattig som jag varit (levt på noll kroner i två veckor) såg jag till min förvåning att det låg 200 spänn på mitt konto. VA???!!! Kort därefter ringer mamma och säger att hon tyckt synd om fattiga mig och därför skänkt en peng. Jag sprang till hemköp. Köpte MAT! sneglade på osten men näe... Även om jag längtat efter min kära ost så är det för dyrt. Kom hem... gjorde iordning en köttfärssås... ååååh, den var gudomlig. har inte ätit rikitg mat på hur länge som helst. Sen kommer Kristoffer och Billy över. Kollade film (X-men 3)... Sen kommer ett sms från mamma. "Nu kan du köpa ost"... Då hade pappa Uffe satt in 200 spänn till så jag skulle kunna köpa ost. Ååååh, söt.

Har ännu inte köpt min ost men ska snart iväg till Homebuy och shoppa loss. Sen blire nog en fet toastmacka när jag kommer hem.

Måste ju plugga till seminariet imorn också. FUCK!

Jäjä, uppdaterad? BRA!

/MA

Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback