40+

Jag har nu tre ggr fått hem en tidning i brevlådan som jag inte har beställt. Jag förstår inte varför de fortsätter skicka den eftersom jag inte betalt för den. Den står på mitt namn och jag bara undrar om det här är nåt slags skämt? Det är nästan irriterande när jag får den. Okej, vissa saker som står i tidningen kan vara kul å läsa men allt annat riktar sig inte till mig. jag är helt enkelt inte deras målgrupp. och det framgår ganska tydligt på framsidan av tidningen där det arakt på sak står för alla kvinnor 40+. Det är nästan taskigt med tanke på att jag precis fyllt hälften av det. hmf!

image845


Inatt vaknade jag halv 4 av en duns av något slag. blev vettskrämd eftersom det efteråt blev alldeles tyst. jag var helt säker på att det var en inbrottstjuv. men det vara bara kristoffer som kom. puh! Han sover fortfarande btw. Dom hade fest igår eftersom dem var klara med sitt projekt. Jag ser fram emot att bli klar med min hemtenta så jag kan få fira det. Det har pratats om klassfest och jag hoppas det blir av :)

Jag har funderingar kring att flytta min blogg. Men samtidigt så vill jag vara kvar här eftersom jag gillar blogg.se. Jag ska fundera på saken. Jag har startat en ny men som sagt måste jag fundera först på om den ska gå i bruk eller inte. det jag talar om att flytta till är
metrobloggen. Jag ska klura på saken.
 Puss ♥

Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback