En urtråkig dag

det är va de är idag. mjo... jag har hela dan pluggat och sett på Rederiet. Kristoffer har jag knappt sett röken av. Först pluggade han på Kåren, sen kom han hem i 2 minuter, sedan tränade han, sedan kom han hem i 2 minuter och nu är han på phone me-möte. Men jag tycker synd om honom som får flänga så. Nu längtar jag bara tills han kommer hem så vi kan kramas. Kanske kan han hjälpa mig med frågor till seminariet imorn. Jag är hungrig också. Men det finns då inte mycket till å äta här hemma. Mackor finns men det har jag ätit tillräckligt av idag. Måste fixa lunch till imorn också. b l ä ä ä...

Skitsnack
Postat av: Dennis

Krille gjorde ett bra jobb på phone me mötet iaf! =)

2008-02-18 @ 23:09:45

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback