Gaaaaaaaaaaaaaaaah!

image832Det suger att plugga. Verkligen. Det är hur tråkigt som helst. Håller på å gör mer kaffe nu. Ska testa en ny sort som jag fick ifrån farsan. Gevalia India Malabar. Det är mörkrost och det har jag inte druckit förut. Men Gevalia själva beskriver det såhär: "Gevalia India Malabar är en blandning av utvalda kaffesorter från Malabarregionen i Indien. Bönornas intensiva karaktär kommer från att den ljumma monsun-vinden lufttorkar dem på en palmbladsbädd. Tillsammans med andra utvalda bönor från Sydamerika och Öst-afrika tål denna blandning en lite hårdare rostning. Resultatet blir ett härligt mörkrostat kaffe med en djup fyllig arom med lång eftersmak." Spännande va? syrran sa att de var gott så jag litar på henne. Min far är ju rostmästare på Gevalia. Jag kom för en tid sedan på att det blir toastmaster på engelska. å det är ju nå helt annat. 



Förresten så hade min syster lagt in en hälsning på alla hjärtans dag till oss i gd (tror jag). hon är en sån sötnos.


Glömde skriva igår att vi fick med oss ost hem ifrån Askersund. Kristoffers föräldrar var änglar som gav oss 2,2 kg ost! Det kommer räcka en månad frammåt för oss. mumma!


Snart börjar Våra bästa år. Varför följer jag det ens? Har förövrigt laddat hem Rederiet säsong 1 och 2 som jag underhåller mig med samtidigt som jag pluggar. :) Krister Henriksson är ju kung i Rederiet. Han är precis lika rolig som i Wallander men roliga kommentarer. Favoriterna är :
I Rederiet: - Du har ju ljugit för mig och nu gjorde du det igen!
I Wallander(Mastermind): - Men va fan... va fan... han har ju varit här... i min lägenhet... va fan!
Klockren kille... gubbe... what ever!

Skitsnack
Postat av: Erika

*Lite pluggpepp*


Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback