I brist på annat...

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är lat, rädd för att gå över broar och blir skit-sur när jag är hungrig.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet, humor och positivitet.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Madde var det, är det och förblir det.

Hur var du som barn?
Blyg! och drog mig lätt undan. Jag gillade inte att stå i centrum. Men innuti mig hade jag en djävul som ibland fick framträda för den yttre världen.

Vad tycker du om fildelning?
Dela broderligt!

Vad kan man inte leva utan?
KÄRLEK! oavsett vart den kommer ifrån.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Varje dag. Alla dagar. 365 dagar om året.

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa! Helst till så många länder som möjligt.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Varför välja en matkultur? Blanda och välj å vraka säger jag.

Hur svarar du i telefonen?
"Jaaa?"

Är du pinsam på fyllan?
Ja, ibland kanske. Men jag försöker att hålla mig någorlunda "opinsam"

Hur ser folk dig?
Förhoppningsvis att jag är snäll, trevlig, rolig och glad men säkerligen dryg och pratsam.

Värsta känslan?
Redovisning i skolan.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
En dag ensam med Kristoffer.

När grät du senast?
Vet inte.. säkert till nån film.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Min ekonomi

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
NEJ! Två Madelene i samma familj går bara inte. Sorry!

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Vet inte, faktiskt.

Vart går din drömresa?
PARIS! Åh, en dag ska jag dit.. jag vet bara inte när.

När blir man vuxen?
När man kan hålla blommor och växter vid liv.

Vem är din hjälte?
Kristoffer.

Vad tror du på?
Spöken och andar. Men inte Gud.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Expedition Robinsson, där får man iaf kämpa.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig, såklart. Och det är jag redan.

Har du någon dold talang? 
Har nog inga dolda talanger.

Har du mobbat någon?
Alla ungar är riktiga idioter.. så även jag.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En vacker vit ståtlig häst.

Har du någon fobi?
Spindlar, ormar, skalbaggar, getingar, flygmyror.. behöver jag fortsätta eller hajar ni?

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Jag gör inte så mycket pinsamt. tror jag. men kanske att dratta på baken på torget.. för de har jag gjort.

Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback