Jag hatar dig!

Ibland hatar jag Fröken så otroligt mycket. Det var ju jätte kul och vakna och upptäcka att hon nästan bitit av sladden till min dator. Så nu är den glapp. Har tejpat den med eltejp men jag vet inte hur länge de kommer hålla. Hon är en sån riktig liten djävul. på lite mer än en vecka har hon hunnit med att ha sönder:

- 2 mobil-laddare
- 1 par hörlurar till mobilen
- 1 datasladd

Det är då starkt jobbat. fy!!! Så nu har hon vart instängd på toa en stund och fått rejält med skäll. Men när man hör henne jama kan man inte vara arg längre. jag smälter direkt. men ibland hatar jag henne så mycket att hon gärna skulle få åka härifrån. även om jag aldrig skulle göra det på riktigt.

image842

Hon verkar ju inte skämmas direkt.

Skitsnack
Postat av: Ida

Ja, jag vet den känslan av att katten har sönder någonting :/ Fyfan, vad förbannad man blir.


Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback