Monopol

Jag har köpt Monopol till mobilen och nu är jag fast. Jag hade glömt bort hur roligt det spelet är. Jag har ju inte spelat det på åratal, ja sen jag var liten skit och man inte förstod vad det egentligen går ut på.



Jag borde plugga, jag vet. Men det är ju inte ett dugg roligt. Jag vill faktiskt inte. Jag har ju ganska många dagar kvar innan tentan ska in. Och fakiskt så har jag gjort några framsteg på arbetsfronten idag. Jag har inte slöat HELA dan.



Idag tog jag en kort promenad också. Jag börjar se ett slut för den här erländiga snön. Jag vill ha vår vår vår! Så nu håller vi tummarna på att det inte snöar igen förän i november.



PUSS


Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback