Rubrik?

Jag har tråkigt. Jag behöver plugga men det står still i huvet på mig. Vet inte vad jag ska skriva samtidigt som det känns rakt åt helvete med allt jag redan skrivit. Har iaf fått ihop 2 ½ A4 nu. Så det är ju positivt. frågan är bara om allt är bra eller om det som sagt är rakt åt helvete... ska försöka klura ikväll på hur jag ska fortsätta men jag är bara så less på alltihop.


JAg har hittat en grymt snygg jacka på H&M men jag har egentligen inte råd med den. Självklart är det shop online som jag är inne på. riktigt farligt. Den är ju inte dyr för en jacka egentligen men den är dyr för min plånbok den här månaden. BESLUTSÅNGEST!

image844



Har laddat hem massa avsnitt av Private Practice för att se om det är nå å ha. Hoppas det eftersom att det kommer bli en stor del av min kväll. Jag är less på att det aldrig kommer nya avsnitt av alla andra serier så därför letar jag desperat efter något annat att titta på. Har inte så mycket annat att underhålla mig med här hemma.

p   o   k   o   n   i   s
u   c   r    c   y       t
s   h   a   h   p       j
s       m                ä
                            r
                            t
                            e
                            n

Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback