Startklar

Nu sitter jag startklar för att dra till skolan. Men jag behöver inte gå förän om en kvart. Så jag har gott om tid. Idag var jag duktig och vaknade innan sju. Har hunnit med så otroligt mycket mer än om jag gjort som alltid och vaknat 8. En extra timme på morgonen är guld.

Jag har vart duktig och börjat söka en del jobb. Både extrajobb och sommarjobb. Hoppas på att nån nappar mig så jag kan börja å driva in lite pengar! I sommar tänker jag verkligen inte leva som en fattig kyrkråtta. Jag vill jobba!

Har en dryg dag framför mig. Men det rör mig egentligen inte i ryggen. Det enda jag kan tänka på är examinationsuppgiften som kommer idag. Usch. Tyvärr vet jag redan exakt vad som ska göras så den kommer inte att komma som en chock. Om hon inte hade förvarnat oss hade jag svimmat idag när jag fått pappret.

Ha en fin dag!

Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback