Vad är fel?

Det är fortfarande fel. Är det fel för alla eller bara för mig? Jag kan hur som helst inte ändra i blogginställningarna angående designen på metrobloggen. Grrr... Hjälp mig!





Igår såg jag typ Walk the line. Jag var lite halvt okoncentrerad och pratade om annat under filmens gång. Men jag förstod nästan allt. Jag tyckte det var en väldigt hoppig film. Antingen var det för att jag inte fokuserade mig till 100% eller så var den verkligen hoppig. Men annars var den bra. Jag älskar verkligen Johnny Cash och alla hans låtar.

Vi såg även The deaths of Ian Stone. Det gick å titta på men inte mer än så. Den blev för overklig och överdriven. Men det är ett roligt koncept.



Nu ska jag fortsätta och se Sweeney Todd The demon barber of Fleet street. Började å kolla igår men jag somnade. Men Tim Burton och Johnny Depp är väl Guds gåva till jorden?



PUSS


Skitsnack

Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback