WOHO!

Jag har skrivit 10 rader. fyfyfy va de här suger! Det är verkligen skit svårt. Jag är mest rädd för att jag ska börja och skriva alldeles för mycket och sedan komma på att det jag står för inte håller. Jag har iaf gjort en början nu och jag hoppas verkligen att jag kan få det här att hålla. Men samtidigt måste jag ju börja för att komma nånstans.


Jag måste verkligen sluta handla på internet. Det är som en drog för mig. Det är så enkelt. Några klick och så är det påväg hem rakt i brevlådan. Fick en räkning från Ellos idag. Helt värdo. Vet att jag kommer få en från H&M också. Jag vill inte betala men det måste man ju. Har grymt mycket räkningar den kommande månaden. Jag kanske ska spärra alla webshoppar från min dator? :P



Annars så har jag haft en dålig natt. har inte kunnat sova. vilket resulterar i trötthet. usch!

Skitsnack
Postat av: sara

Men fyfyfy för plugg! Inte alls kul alla gånger. Tänk den dan när vi har ett jobb! Vad ska vi då göra kvällstid? Inte sitta vid words iallafall! Pussar


Skvallra här:

Vad heter du?
Bör jag lägga det på minnet?

Har du en mail?


Blogg?


Berätta nått riktigt smarrigt här:


Trackback